19 frebruari...

Jag känner mig otroligt glad idag! Kan inte riktigt förstå varför... Men jag ska inte klaga! Hela dagen igår var sjuk! Våran mentor satte sig med oss elever på golvet för att "vara som oss" och bjöd på kaffe! Vart är dagens lärare påväg.. Sedan en otroligt väl behövd tidigdag! Jag tycker om när lärare måste lyssna på föreläsningar och vi får sluta!
Stan sedan med Vicka, Vicke och Nils var ju hur kul som helst! Om man tar bort de delar när victor skickar sms till halva världen från min mobil!!! Jag ska inte ge bort min mobil igen!

Jag hade ju namsdag för inet så länge sedan och jag fick då en ögonskugga från isadora och två dansfilmer. Filmer som jag har extermt lite av..

Kan det vara en månad sedan idag?? Ja det tror jag.. Jaja vem bryr sig jag mår bra iaf!!

Nu väntar skidor på gympan.. En nackdel med att bo i Umeå!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0