Alla <3 dag

Ha en jättefin alla <3 dag på er alla nu! Min bror kom hem med massa godishjärtan till mig och min lillasyster kom med en kalender på kungafamiljen.. De är för söta!

Friluftsdagen var wonderful igår. Ida lärde sig slalom snabbt och det var jätteroligt! Iofs så blåste det så myket motvind att man fick stacka sig ner för backarna Haha. Men men.

Jag har inte fått rolsor ifrån någon Hemlig beundrare men dagen är ju som sagt inte slut än! Jag är aldeles för romatisk ibland. Önskar ibland att jag hade en pojkvän.. En pokjvän som gav mig presenter utan anledning, en pokjvän som sa att man var snygg även om man såg ut ett skabb.. Nej vakna upp nu Julia!

Sean skulle iaf klippa och färja håret idag jag undrar hur det blev. Jag är jättenyfiken. Bilden han visade var supersnygg och han kommer säkert bli jättefin!

Jag fick lite panik för balen idag.. Jag ser ju på aldeles för mycket film och så men jag vill att det ska vara som på film.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0