En katt i liften..

Bara för att man bor med isbjörnar så måste vi fara och åka skidor på friluftsdagen.. Illa illa eller kanske inte. Ida ska lära dig slalomens ädla konst och Vicka ska åka lift.. haha. Förra året ramlade vi av liften. Otroligt roligt.
Jag tycker det ska bli jätteroligt med bussresan och lunchen... Ser fram emot att äta min sushisallad..

Igår kväll såg jag House. Det är ju en sjukt bra serie.. Igår hadladed det om en liten pojke som hade en tvilling i sig så han trodde att han såg rymdvarelser..
Till saken hör att jag och mamma har sett en kortfilm som heter Lifted. I den filmen försöker de få en människa in i sitt rymdskepp. Det får människan att sväva och den ska sväva ut genom förstret men slår in i vägger...
När då den lilla pojken tror att han svävar ut mot ett UFO skrattade vi som galningar! Stört roligt!!! Helt sjuuuuukt!

Ska packa lite mer nu
Kram
image54image55


Kommentarer
Postat av: Sharpiiiie

HAHAHAHA! Ååååh, att älska "Lifted"!!! x'D

2008-02-15 @ 18:47:40
URL: http://lutra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0