Förkylning på väg!

Jag tror jag håller på att bli förkyld! Jag driker tee som en dåre och äter viks blå..
Vicka minns du när jag brukade kalla dig för viks blå när du hade blått hår? Och Caro som ville "känna på ditt hår"!


Hur som helst så har jag och de andra sett melodifestivalen nu. Jag blev kär i BWO:s kläder. Lite medeltida och balettigt sådär!! Me like! Och Frida som gick vidare till final! Hon var i chock. Så duktig hon är!
image63

Ska väl försöka sova snart så jag kasnke blir frisk!!

See ya!



Kommentarer
Postat av: Katthelvete

Men visst var kläderna fina!?
Jag typ "WOOOOAH KOLLA KLÄDERNA"
Frida var förövrigt jättesöt ^^

Uhh, Vicks blå >.

2008-02-23 @ 22:46:31
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck
Postat av: Sharp

BWO kan slänga sig i väggen!!! UUUUUUUUSCH!!! Kläderna var inte fina heller! >.

2008-02-24 @ 21:37:58
URL: http://lutra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0