Friday I'm in love

Tar en snabb paus i pluggandet. Jag har musikprov imorgon på musikhistoria.. Det är så mycket roligare än man kan tro! Jag är typ kär i klassisk musik! Jag har lyssnat på the Cure första gången på jättelänge idag.. Därav rubriken!

Dagen idag var yttres inerresant! Jag "råkade" attakera sara med ett blommblad. Men hon var sååå värd det för att hon pepprade mig med en kniv igår!!
Jag fick massa beröm av Seaniii för min bild och jag blev jättegald!! Fick även måla med glitterakvarell. Det var jättefina färger och vattnet blev glittrigt.

Angående den glittrande färgen:
Vicka: Färgen bli typ trög!
Sara: Jasså??
Vicka: Ja Som nått trögflytande!
Jag: Som cream ögonskugga?
Vicka: JAAAA!!!!!

Ett par frågor..:
Har Sara blivit Umeås nya Gossip Girl?
Kommer Vicka någonsin börjar tycka om Astrid Lindrgen?
Kommer Julgranson och Vicke köpa upp alla Umeås Pocky?
Kommer Miia klara sig utan mobil när den ska lagas?

I'm here to tell you!

xoxo Gossip Girl


Kommentarer
Postat av: Sharp

Men din nörd! x'D You know you love me... So don't attack me with leaves!!!

2008-02-21 @ 20:08:02
URL: http://lutra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0