Hulken är hemma!

Ja dagen har bara varit kul!! Suttit i Cafét men chillat en massa, fått tillbaka två prov, tränat och varit på stan.
Franska provet ska vi inte prata om inte heller matteprovet. Men lektionen i matte var lite smårolig.. Caro you know!

Genomgång på nåt..:
Caro skriver upp 5-2 x 3
Caro: Ja och man kollar bara på gånger först!
samtiding som han skriver 6-6=0 säger han:
Fem minus 6 lika med 0...


Ojojoj fredag eftermiddagar...

Biologin var värre.. (tagen från Sharps blogg)

"Biologi återstod - och jag kan lova att bilogin var det värsta! Var så sinnessjukt trött så det var inte sant! Många brukar ju säga att "informationen gick in genom ena örat, ut genom det andra", men det här var mycket värre!!! Informationen kom aldrig in! Den stod och knackade hjälplöst på min hjärnas stängda dörrar då alla lampor var släckta, portvakten gått hem och alla arbetare strejkade eller var på semester! Det var som att lyssna på ett främmande språk...
Ganska så roligt var det också då Nabb fick väääääärldens hostattack och var tvungen att springa ut ur klassrummet, varpå my friends and I började spekulera i varför det tog så lång tid. Antingen, trodde vi, hade han hostat så pass att han nyst ut sin hjärna (logiken i det?), ramlat ner för trappen, drunknat i sitt vattenglas p.g.a. kallsup, stuckit hem (ja, vi tittade ut genom fönstret för att se om han flydde) eller stött på Militär-Per som i ren ilska kastat en bänk på honom (JA, Militär-Per brukar kasta bänkar...). Säger en del om vår IQ en fredageftermiddag, doesn't it? ; )

[Vi går igenom cellfunktioner på over-head:en]
Katt:
Varför är det ett A bredvid kärnan?
Nabb: Ööööh...
DykarN*: Där! *pekar*
Nabb:
Men, vet du vad? Det är ett A där!!!"

Förlåt Sharp men jag dör av skratt när jag läser din blogg....
*DykarN är jag... Och det är en lång historia

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0