Huvudvärk!!

Jag hatar huvudvärk. Jag har det typ en gång månaden... Och jag pallar inte att gå upp till badrummet och hämta alvedon..

Skridskor idag var helvetes kul! Jag, Vicka, Ida, Sara hade världen taktik och vi tog typ alla skatter!!.. Iofs så var alla i det andra laget tagna men det är ju bara bra. Eller hur?

Imorgon är det friluftsdag.. Jag, Vicke, Vicka, Ida, Julia J och Jonathan ska åka SLALOM!!!! Ida har inte åkt förr och det är typ 3 gången för vicka men det ska nog gå bra...
Köpte lunch på Ica sushi sallad och Cola haha bra kombination... Det kommer bli sjukt kul iaf!

Måste snart springa iväg till Bussen så jag kan ta mig ner till dansen... Suck.. Gillar inte att gå till bussen tror alltid att jag ska missa den eller nått!

See you on the dancefloor (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0