Inte bara ett prov..

..Utan nationella prov! Vi hade läsförståelsen i Tisdags och det gick mycket bra enligt min mening! Visst att vissa frågor var lite kluriga men så ska det väl va!
Så imorgon är det uppsatsen. Jag har läst på på olika sätt som ska vara nyttigt och bra!! JAg känner mikg preppad till tänderna! Haha!
Utrolig som jag är så tycker jag det är lite småkul med Stora prov och sådant! Jag minns när jag var liten att jag alltid lekte skola med mormor och farmor! Det var kul och jag hade så många idéer om hur det skulle vara i skolan. Jag trodde att det skulle vara läxor varje dag och bänkar som man skulle hålla rena och böcker man skulle slå in i fint papper!
Men så blev det inte! Första dagen jag kom till sexårs blev min störtsa besvikelse. Det var ju nästan som dagis! Jag var inte nöjd.

Men nu ska jag få sitta i en stor sal med ett prov framför mig. Det ska bli kul, eller inte kul men en upplevelse. Jag har massa idéer om vad jag kan skriva om...

Oj klockan är 20 över 10! Måste sova så jag inte somnar imorgon.. Jag ska lägga mig och tänka hur Bra det kommer gå för mig!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0