Killah

VAd jag vet så finns det en bra sak med Norge. Den coola butiken Killah finns har! VAr inne i den idag och ville kopa massa fina kjolar och vaskor. Men ja er inte beradd på att projsa 500 kr på en extremt kort men snygg kjol.

Hur som haver så vad jag och systeryster på hennes gamla skola idag och den var hur fin och modern som helst! Och alla sota som barn som springer omkring och pratar engelsak ooch bryter på ala mojliga språk. Det er en internationell skola.
Ska ata middag hos Syrters gamla kompis familj. Och jag som trott att det har varit lordag hela dagen insåg for ca 10 min sen att jag inet skulle missa melodifestivalen. Puhh!

Datorn jag sitter vid var imorse en Mac dator-. skermen er en Mac och det var Leopard. Men nu kanske 5 timmar senare er det Vista :O Det er lixom bara så fel!

Ska dra nu Kramisar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0