MINA SKOR!!!

Jag har hittat min skor som har varit spårlöst försvunna i tre månader.. Vart var de då? Jo i hallen upphängda som alla andra högklackade stövlar!!! Har jag inte letat där flera gånger?

Idag var ju en helt sjuk dag! Vi skulle göra ett nationellt prov i matte. För att öva. Men hjärnan skriker HJÄLP JAG KAN INGENTING!! Det syntes sen på resultatet!! Extremt pinsamt!
På temat ska vi se på någon Hitler film! Jag börjar må jätteilla efter ca 10 minuter och flyr till bilden med ett hjärta som slår jätte mycket massa slag i minuten!

Bilden är ju helt stört! Ja vi sitter och målar en massa med akvarell och så men vi kanske inte alltid målar på papperet! Håret, ansiktet och armar har fått smaka på Victors pensel! Idag var det vickas tur att bli målad! Men av goda anledningar! Sara och Vicka hade en extermt högljudd disskution om Astrid Lindgren var kapitalist elr inte! Ja jag säger inte mer än så.. Jobbigt var det iaf!

När vi slutar bilden inser jag att jag inte har sett filmen som jag skulle se! paniken kommer jag få

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0