Plugg.....

Jag har pluggat engelska nu i flera år känns det som.. Jag förstår inte hur vi i våran klass klarade oss igenom slutet på förra terminen. Jag börjar känna min lite skoltrött. Men det är bara lektionerna jag är trött på, för kompisarna kan man helt enkelt inte bli trött på!
Idag måndag. Kom till skolan utan röst men snackade igång den ganska kvickt! Jag tror jag har pratat oavbrutet hela dagen! Och det första man läser är "Killarna har ingen biologi idag pga sjukdom. Fom i morgon kommer vikarie Rolf att sättas in om sjukdommen håller i sig." Jag hade bara lust att skrika högt! Inte nog med att killarna får en lång jävla håltimme men at vi måste ha rolf imorgon! Inget illa mot honom men han kan verkligen inet lära ut! Arg!!!!

Okej, lugn nu! Besvarade frågorna på So:n idag.. Och råkade få ett jättestort utbrott på papperet och skrev ut alla min känslor om att mer än 18 miljoner soldater, asså bara soldater, dog i ww2. Det var meningen tror jag... Jaja vi får väl se på Torsdag när vi får igen dem!

Få se har det hänt något mer kul idag.. Jo Sharp, Julgransson och Schlager(opassande ord ska ingå) stog i cafét idag. Vilket resulterade i ett par roliga stunder. Hyr en apa 10 kr  Ja jag tror att jag inte behöver säga så mycket mer! Haha!! Stört roligt! Men eftersom vi har typ alla lektioner på varandra på måndagar så blev det inet så mycket hängade i cafét. Jag börjar känna peppen inför den 10 mars. Ida och jag.. Vi kommer att dö samtidigt du och jag.. I liften!!! Massa roligt kommer det att bli iaf! Och bra musik. Som, kasnke ska nämnas om inte att five alarm fire ska bryta ut, jag har fått från KisseKatte'N!

Ja, ska väl plugga mer nu antar jag. Kanske dansa lite framför spegeln. Kunde ju inte dansa idag för jag är inte helt 100 frisk från förkylningen!

Hade så bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0