Sova....

Jag är fortfarnade jättetrött och vill bara sova!

Jag har inet skrivit under helgen för att jag var i Sthlm hos pappa.. Min älskade syster och moi lekte med hennes Nintendo och köpte två nya hundar....Tyvärr i spelet.

Att komma hem från storstaden vid 1 ägde ju ganska hårt! Och då bar det iväg till Stöcke för att ÅKA SKOTER!! Fatta vad roligt det är!!!
Jag fick köra typ hela tiden och fort gick det! När jag och W skulle åka själva dog ju motorn hela tiden, vilket resulterade i enu högre hastighet på skotern..(Eftersom den dog när man inte gasade).
Ja helt sjukt glad var jag iaf!

Väl hemma började jag försöka plugga inför dagens matteprov. Men det tog väl två minuter innan P ropade att jag skulle komma. Vi skulle se en film!!!

Ella enchented blev det! Helt underbar söndags-mys-äta-framför-tvn-film. Lagon lätt och barnslig handlig för att hela familjen skulle gilla den..


Måste gå nu kram

Kommentarer
Postat av: Katthelvete

JAG ÄLSKAR DEN FILMEN
HAR DEN HEMMA

2008-02-18 @ 19:19:16
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0