Svenska

Sitter här i datasalen och har jobbat klart med det jag skulle göra..

Jag tror jag håller på att bli sjuk.. W ligger ju hemma och bara sover. Hoppas jag inte får det han har! Feber säger jag nej tack till i nuläget!
Jag är sjuuuukt trött. Jag fattar inte varför dock.. Eller jo det är säkert på grund av mina Knorrar jag hade i håret inatt. Resultatet var Hell of a hair! Jag passar inte affro det är säkert!

Om du har lust så kan du svara på dessa frågor! Det har med vårat arbete på Svenskan att göra.. Men mamma du ska inte svara här :P Allt är anonymt såklart!

Arbete om kroppsspråket:

1. Har du någon gest du använder ofta?
2. Gestikulerar du när du pratar i telefon?
3. Varför gestikulerer du?
4. Förstår du bätter om någon gestikulerer?
5. har du någon gång upplevt att personen du pratat med använt sig avså mycket eller ovanligt kroppsspråk att du blivit distraherad av själva samtalet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0