Vad var det hon sa igår?

Vad var den hon sa igår?? "Ta hand om din kropp!". Då var jag inte som brodern min tycker att jag är. Enligt honom är jag en snäll tonåring som lyder alla... Igår lydde jag inet henne. Jag for till skolan. Och jag mådde bra hela dagen fram till skolan slutade. Då började jag få värsta snuvan och glansiga ögon. F*n ta den förkylning.
Jag gick till skolan idag me. Och gick hem när Anders gympalärare sa att jag skulle gå coopersträckan. Hur kan man vara så blind att man inet ser att jag håller på att nya hjärnan ur mig! KAN DET VARA NABB SOM SMITTAT MIG??

Jag ville vara duktig och göra amerikanska pannkakor. Och det gjorde jag. JAg har haft så ont i halsen att jag inte kunnat äta som vanligt. På nått konstigt vänster fick jag för mig att göra en hel sats och äta alla. Lung nu jag åt inet alla! efetr två st var jag jättemätt.

Ska plugga liet engelska nu. Och sedan blir de kanske OC.. USch vad jag hatar att vara hemma när jag vet att alla är i skolan där jag vill vara!

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0