Borta bra..

..Hemma bäst. Jag har varit ett par dager i fjällen. Det var ganska kul men jag tackar mig själv för att ha gratis sms..(som nu är slut).

Jag blev så glad när jag hittade the body shop's body butter i min mormors kyl. Lite förvånad blev jag! Så nu är hela min kropp insmord med oliv krämer! Mycket bra. Jag tycker olivolja i mat är vidrigt men på kroppen är det ju jättebra. Oljan i oliverna är jättebra för huden!

Jag måste bättra mig med bloggandet. Jag skulle skriva minst ett inlägg om dagen och det går ju lite halvbra.. image36

Nu under lovet såg jag en dokumäntar om Merie Antoinette. Jag är extremt facinerad av henne så det finns inte! Jag skriev ett stort arbete om henne i skolan och har sett massor med filmer och dokumentärer om henne.
Så om ni inte har sett filmen Marie Antoinette av Sofia Coppola bör ni hya den nu. Den är helt fantastisk!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0