En dag i skolan

Dangen har varit flumm. Som vanilgt. Franskan var helt NORMAL? :O
Vi hade vikarie på matten, fysiken och Son... Är vi så jobbiga? Haha..

Efter Saras och Mattis "diskreta" fusk på engelska quizen fick vi kladdkaka idag! Den enda engelskan vi behövde prata var ett svar på frågan "vad heter glass på engelska?" HAHAHAHAHAHHAHA

Imorgon Börjar Gossip Girl på 5an. För sörsta gången är jag sur på dansen! Den börjar en kvart före GG börjar och slutar 5 min efter... Men jag får dansa iaf..
Dansen idag gick ju ganska bra.. Skönt att vara tillbara..

Jag: Vad brun du är!
Dansläraren: Jag har varit i Thiland!
Elin: Visste du inte det?
Jag: Näää
Dansläraren: Julia kanske har ett liv tillskillnad från er!
HAHAH lite roligt!

Nu ska jag väl ducha och sedan sova jag är jåttetrött!

See YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0