En dag med Katt

Jag kommer inte kunna visa mig på Maxi igen... Jag och Vicka var på maxi och blev sugna på Ben&Jerrys glass, gjorde slag i saken och köpte en burk. När vi står i kön till kassan hoppar buken ur mina härnder, jag försökte få tag i den men misslyckas. Burken hoppade ner i hinken med tulpaner. Jag tar upp den och jag och vicka dör av skratt. Inte bara vi tycker det är roligt utan det tycker resten av kön oxå,,, Extremt pinsamt.

image51

När vi sedan går igenom skogen på väg till Tomtebo möts vi av Kapten Filling på den lilla säta motorcykeln...
Vi såg även en björn med två älgar i koppel och tomten med en gul pulka som dras av flodhästar och sporvar...

När man är med katten blir man lite smårolig... HAHA jag har inet skrattat så mkt på länge. Det är skönt att ha någon att både prata allvarliga saker med och ha kul med samtidigt!
Vi måste nog leva tills jorden går under så mkt som vi skrattar hela tiden!

|Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0