En tråk lista

Medan P spelar CoD 4 passar jag på att göra en lista...

Den här var lite småkul att göra!
Haha, märks det att jag är jätteuttråkad idag eller? :)
Tycker nästan synd om mig själv (A)

Har du kysst nr 7? HAHA nej jag har inte kysst Faster Annika

Gillar du att vara med nr 19? Ja frida är Go

Gillar du nr 25? Haha Joo Mamma är inte så dålig att umgås med om hon är på "hamdla-kläder-till-sin-dotter-humör"

Är nr 21 din bästis? Nej Frida på Furnit är jag inte så bästis med :)

Är nr 14 en sötnos? HAHA Ewa..nja söt till sättet!

Älskar du nr 16? Nja det beror väl på.. Farfar är ju älskad på sitt sätt!

Är nr 12 bäst? Emma är Fin ja!
Min bror/syster är nr 29? Nä Jeanette pratar jag inte med..

Var du med nr 20 idag? Nej

Nr 26 går i samma klass som du? Nää men vi bori samma hus

Nr 31 har likadan mobil som du? Nä inte vad jag vet!

Nr 34 är din granne? Nej och tur är väl det!
Nr 30 är den snyggaste i din kontakt? Självklart... nja men Jennie är ju fin!

Sist är sämst? William är inte sämst :O

Listor är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0