Klart

Igår var det som Fredag den 13de.. Jag hade inte mer än otur hela dagen! Men idag har det varit mycket bättre!
Vi hade bad på gympan. JAg tror att jag är den ända som tycker om badet förutom S som är en Shark! Haha Min humor idag...illa jag har bara flummat hela dagen.

Nu har en vecka gått bara typ 5 månader kvar med mina Friendzzz. Det är så illa! Jag önskar att vi kunde vara med varandra hela livet. Alla säger att man inte har kontakt med sina kompisar från högstadiet resten av livet och det kanske är sant men om jag tappar kontakten med M och V Kommer jag försvinna.. Jag och V ska till London och M och jag ska till Françe. (Hehe jag och franska går inte hand i hand!)

Mina outfits i vecka har varit klänning. Det är min nya vän i garderoben! Och om man har en klänning som är stickad med hål i måste man ha underkjol elr hotpants! Det borde vara i varje dansares garderob anyway! Det är som svarta trosor men det är också som shorts.. Finns att köpa på dance&gym shop för typ 300 kr eller sprtaffärer. Men man kan köpa ett par svarta hipster trosor också.. Man kan även ha dem när man ska träna..

image45

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0