New year..

Mitt år har varit otoligt bra!! Bättre än jag trodde att det skulle bil! Jag måste tacka alla mina vänner som förgyllt året och dansen som gjort att jag kunnat fly in i en annan värld när dte varit jobbigt. Det som har varit helt jävla sjukt är hur lärarna beter sig mot oss elever!! Läxer upp över öronen!

Jag tar en lista till hjälp för att berätta lite mer:

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förrut ?
MVG på alla franskaprov :)

2. Höll du några av dina nyårlöften?
Tbanan i sthlm kan jag nu!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår?
Hur ska jag veta det??

4. Dog någon som stod dig nära?
Cindygumman!

5. Vilka länder besökte du?
Portugal, Frankrike hehe

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Nej inte vad jag vet

7. Vilket datum från året 2007 kommer du alltid att minnas?
Det är ju jättemånga!
3/3-3/6 Paris, 5/4 Confidencen, 5/5-5/6 Dans, 5/15 Cindy.., 5/16-5/17 Teater, 6/25-7/1 Potrugal, 12/10 Greveholm, 16/11 Blå Hallen, 6/12 Sagagallerian och 14/12-16/12 Dans

8. Vad är din största framgång 2007?
Jag vet inte.

9. Största misstaget?
Att jag inte säger emot.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja förkyld under typ hela december

11. Bästa köpet?
Min ipod!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag vet inte...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker. Men trädgårdssomten, Gullleböööööjj, DykarN och lita andra saker hahah Franskalektionenrna :P

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2007?
Let me entertain you, Blommornas Vals, Fame, Hair

15. Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
Jag tror jag har varit gladare..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sagt mer nej,

17. Vad önskar du att du gjorde mindre?
Jag vet inte.

18. Hur tillbringade du julen?
Pappa och kusinerna :)

19. Blev du kär under 2007?
Jadå..kasnke det

20. Hur många one night stands?
Inga

21. Favorit program på TV ?
Greys och...jag vet inte

22.Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nja..kanske..

23. Bästa boken du läste iår?
Jag vet inte,, Gossip girl?

24. största musikaliska upptäckten?
Jag skulle tro att det är klassisk musik.. och typ Fame och Hair

25. Något du önskade dig och fick?
Ja jag antar det.. Inte för att jag mådde bättre av det men det må vara.

26. Något du önskade dig och inte fick?
Haha ja!

27. Årets bästa film?
High School Musical,,Haha Nä jag vet inte..

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag vet inte...Fick presenter?

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja mycket!

30. Vad fick dig att må bra?
Franskalektionerna

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
James Masters.. Men han är typ 45..

32. Vem saknade du?
Cindy

33. De nya människorna du träffade?
Jag vet inte! Dte är väl jättemånga!


Ja,, Jag måste förtydliga att franskalektionerna är när vi snackar och flummar runt jättemkt.. Det är därför dte rä kul..


 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0