Skola...

Jag vill inte gå upp typ 6 imorgon för att ta mig till skolan. Jag orkar inte sätta på min snygga kläder eller så.. Dte är ju jättejobbigt. Och det som stör mig mest är att mina stövletter som jag skulle ha imorgon är borta. Jag har inte sett dem på jag vet inte hur länge. Jag har säkt hemma och hos pappa frågat mina kompisar om de har sett dem.. Jag är otroligt irreterad.

Jag hoppas dock att Miia kan komma över hit senare så har jag iaf nått att göra. Jag gör inget vettigt nu. Vaknade 10 och såg på Buffy. Och sen pratade jag med Miia i en timma. Hahaha JAg undrar hur länge vi kan snacka med varnadra utan att sluta?.

Jag har hittat en ny favort låt. Förut var det Hair från musikalen men nu har den fått hard konkurans från 'Little Susie' av Michael Jackson. Den är så fin. Jag älskar melodin... Som en Go Natt visa.

Jag ska väl gå och äta lite hallon nu.. Det är min nya drog Haha :)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0