Vecka 3

Ja det är ju en bit  in på vecka tre nu och det kanske inte har varit den bästa veckan på året.. Jag har kommit på en sak dock. Under 7an fick jag för mig att 3 var mitt oturstal. För allt som kunde hända som jag inte ville hända hände då... Och nu är det vecka tre...Samband?

Teatern idag ver det roligaste på mycket länge. Vi har alltid så kul tillsammans! Vad skulle jag göra utan dem? Speciellt P och A.
Dock att hitta en pjäs att spela är inte så lätt men vi ska kanske ta en pjäs om invändrare och änglar... JAg minns inte riktigt! Man kanske skulle sköa teaterestet?

image46

Fröken: Nu ska vi göra en övning som heter "heta stolen".
Mobbare: Vadå?! Är den het eller?

Pjäsen var helt fucking underbar!!! I LOVE IT SOOOOO MUCH... okej det lät lite B men whatever!


Ska sova nu kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, va kul att spela teater :)
Tack för boktipset! Låter på namnet som om den skulle vara nått för mig. ;)

2008-01-16 @ 21:56:15
URL: http://loserangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0