Fidelity

Efter två dagars stenhårt jobbande skulle jag vilja ta ut ögonen och stoppa ner dem i vatten, jag tror att de överansträngds lite.. Idag har jag lyssnat på 5 Buffy avsnitt. Det var så skönt när jag fick komma hem och få i mig mat för att sen springa ett par kilometer.

Igår kom Vicka hem till mig och vi satt i min säng, såg på bilder från sjuan, lyssnade på Spice Girls och drack latte. Kan det blir bättre?

Imorgon är mitt halsband klart hos guldsmedjan. Det kommer bli helt galet fint. Ni ska få se. Jag håller oxå på att spåna på idéen jag har. Jag tror att det kan bli ruskit bra det här. Allt finns i huvudet nu ska det bara ner på papper. Kommer bli Wonderful!

Nej nu ringer väckarklockan nu ska jag sova. LÅter som något Pipi skulle säga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0