Balen och allt annat

Balen var det roligaste jag har varit med om på mycket länge. Att få klä upp sig och vara fin var hur kul som helst. Alla var där och alla pratade med alla. Kunde det bli bättre? I don't think so! Jag tror alla hade kul på balen. När till och med Fabian, Felix och Kåre dansade var jag så lycklig en människa kan vara. Eller nej lyckligast var jag när Sean, Vicka och Victor dansade med mig.. Eller var det när de spelade Grease-låtar? Ähh nästan allt var perfekt och kul. Jag tror det roligaste var när Larsson skulle hålla tal och slår på glaset så det går sönder :D

Igår var det så galet varmt och vi fick sluta tidigt! Jag och Vicka gick till bryggan för att vänta på N och E men jag umgicks med F istället. Vi hade sjukt roligt! Vi pratade om allt mellan himmel och jord.

När jag och the Ninjas skulle träffas klockan apberget sprang jag och Miia rakt in i Caro.. Värmen gör ens reflexer sjukt sega.
Vi alla ninjas traskade hur som helst iväg till Robertos på teg och köpte pizza! Vi gick iväg till Gamla bryggeriet och satte oss vid älven och åt. Det var ju mysigt och trevligt att sitta där i värmen men en pizza i handen!
Men allt för snart så blev det dags att gå tillbaka till skolan för att ha öppet hus.

Och nu idag är jag ledig. jag vill bara ligga och steka men det är nästan för varmt.  Men jag ska inte klaga.. :P

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0