Nagellack

Jag har hittat en ny svaghet. Eller ny och ny jag har haft svagheten ganska länge men iaf. Nagellack!!! Så härom dagen fick jag ett nytt lack i samlingen. # 46 cadiz från Mavala. Det kommer nog bli jättefint på fossingarna i sommar.

 

Igår fick jag även en STOOOOOOOR bukett blommor av pappa! Helt galet. Den var nästan större än mig!! Men fin. Jag fick den för att jag har gått ut 9an. För att vara helt ärlig så fattar jag inte all uppståndelse över det hela. Jag ska ju börja skolan till hösten igen. Menmen Tack pappa för blommorna!



Jag ser lite..mystisk ut på bilden men jaja.

Nu ska det drickas te för min röst finns inte längre.
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0