18 Mars

Sitter här och kollar på Gossip Girl. Jag är glad över att jag får se det och förhoppningsvis prata om det med Sara imorgon. Fast Nej!! Hon åker väl till England! Hmm jobbigt läge.

Anyway på torsdag är det lov igen. Jag är så glad att jag får åka till Åsele.

Jag fick lära mig att släcka en brinnade gubbe idag. Han hetter lord Voldemor (ja han hetter det). Det var jättekul och nu är jag "proffs". Haha.

Det är bara 95 dagar kvar till Portugal! Jag har längtat efter det i ett helt år! 

Jag har egentligen inet att skriva. Men ja insperation kommer väl antar jag.

Kommentarer
Postat av: Sharp

Vi kan prata Gossip Girl när jag är hemkommen ska du se! ;) Sjukt taggad!!! :D

2008-03-18 @ 23:41:56
URL: http://lutra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0