Äntligen sol!

Idag har vi varit ute i det underbara vädret. Jag kommer få en jättefin färg i ansiktet och lovet har ju knappt börjat!
Den tid jag inte är inne sitter jag och ser på OC. Ja jag är nörd. Och jag tror jag ska avslöja en lite hemlighet... Min nuvarnade frisyr är inspererad av Julie Coopers. Mycket kan man säga om Julie Cooper men otrloligt hår det har hon!

Konståkning (på tv), skoteråkning (irl) och att desperat försöka lära sig photpshop är också en syselsättning. För att inte nämna att ligga i snön i bara t-tröja...

Man kanske skulle ta och gå ut och fota lite. Jag har sätt klart hela OC och jag ska få säsong två på måndag när skolan börjar.
Kan inte undvika att tänka på hur det skulle vara att vara i Paris som vissa andra är elr kommer vara. Det skulle vara kul att shoppa loss ordentligt! Miia och Vicka är ni på?
Nu ska jag tydligen äta.

See ya

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hoppas du har en bra påsk!

2008-03-23 @ 18:02:43
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0