Aprilväder?

När jag vaknade idag var det snöstorm och kanske två timmar senare sol! Mycket underligt!

Jag har precis ätit en god lunch och  ska ta och sova lite till nu. Jag har inet gjort annat än att sova idag känns det som!
Ska hem till Hanna ikväll och fira hennes födelsedag! Ska bli kul!

Jag har läst på bloggar och i tidningar att folk är så sura på att Björn Gustavsson inte får vara med i andra chansen. Jag tycker det är tråkigt för han är ju han är ju helt otroligt bra. Men det var tydligen inte tänkt att han skulle vara med i andra chansen från början. Det jag kan tycka är att om han är borta nu, en vecka, kommer han komma tillbaka i finalen med dunder och brak! Låter inte det roligt?
 
image74

Igår var jag och tränade. Sprang på bandet och lite mage. Jag var ju sjuk före lovet så jag är lite otränad nu så 50 sit-ups känns imagen idag! Men vill man vara fin får man lida pin! Portugal nästa you know!

Sängen väntar! Hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0