DykarN

With a name like DykarN, it has to be good.

Hahahahhaha Jag hittade en hemsida där man kan göra sin egen slogan. Sjukt kul!

Om ni nu undrar varför jag kallas DykarN så ska jag berätta det nu.
Det var en regning dag och jag, Sharp och kanske någon mer skulle gå till gympan. Våran gympasal ligger i en annan bygnad och det är kanske 75 meter från skolan. Men hur som helst så vill jag inte bli helt blöt så jag sprang mot gympan. Jag sliter upp dörren och där står massa killar från en annan klass. I normala fall skulle jag slingka förbi lite smidigt men det gjorde jag inte. Jag dök in i hopen och sprang mot omklädningsrummen.

Otroligt pinsamt och sedan dess har Sharp kallat mig dykarN.

Så kans det gå. Nu blir det Psych och Ostbringa (oxbringa)

|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0