echo Cahmber

Ja jag tänker bara säga en sak 9C ni kan vara EMMO!!! Jag blir så jävla förbannad på när man ska bli illa behandlad på detta sätt bara för att vi kan klä oss andorlunda än alla världens fjortisar betyder inet det att vi sitter i ett hörn och skär oss med en smörkniv! Fattar ni! Vad har hänt med denna värld? Jag bli ju så pissed!

Så nu när man har fått ur sig lite av alla ilska så kanske man kan bli någorlunda normal/glad.
Jag är trött. Ja ikväll är det dans. Har inte dansat på två veckor. Så kan det gå om det är lov och man har lov. Haha!

Dagen..
Låt:
Scream - Micheal jackson
Humör: Glad om man inte  tänker på alla sjuka människor i skolan!
Roligaste: Gurkan som man slänger på glovet. Och Caros stavning, "Du drar iväg en sten rakt upp i lyften".. Jag äget inge mer :P
Misstag: Skicka sms till fel person. Kan bli sjukt pinsamt!
Klädsel: Skägg och klänning :P Nej jag men kjol och tröja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0