Hemma

Efter massa skoter, buss och träffa vicka på stan är man äntligen hemma. Det känns helt underbart men det varar bara ett par timmar imorgon bitti då Lydia far hem till sthlm och jag och familjen far till Kittelfjäll. Suck mer bil!

Jag måste sluta sncka om skotrar jag har fått klagomål från Sissi (:]) att jag pratar för mkt om det men vi har fått låna en skoter!!! JAg är GLAD!

Hmm jag ska väl packa om nu! Blä jag vill stanna hemma. Fast jag vill åka slalom. Det är att åka bli jag inte vill. Spöktransförans anyone! Jag ska försöka blogg mer ikväll och skissa på en ny desing till bloggen som jag ska ge till Carråh sen. Om jag kan få henne att ändra den åt mig.

Ses sen Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0