Inlägget jag skrev på flyget.

Det kommer ju ett par dager försent men bättre sent än aldrig va?

Ganska kul att flyga egentligen! Eller inte att lämna alla fina personer i Umeå men det är ju en bisak!
Sitter här i planet och skriver för på datorn finns all musik. Min älskade hatade iPod har dött! Så sjukt irriterande! Pappa fick för sig att lyssna på Avril Lavigne när jag drog fram datorn. Bara det är lite smått läskigt. Sen efter en låt säger han har du inte nå med Amy Winehouse? Chocken eller vad? Att han överhuvudtaget vet att hon existerar. Helt otroligt!

Innan planet lyfte började jag och far prata om andra världskriget. och Vicka, Ida och kanske Nils fattar att det var ju lite små ironiskt :p. Ganska kul, inte WW2, utan att resa med pappa.

Luftgrop och landning!

Dagen i var kul. Provet gick bra och allt var frid och fröjd! Stan sen med Vicka, Ida, Sean och Nils. Sjukt kul man kan ha! Vi kollade på cirkusen men traktorer!?
Sen flyga till Oslo.

Ska erkänna att det inte är alls lika kul att vara här nu när jag är på hotellet. Det kostar typ en miljon kr för varje sms!! Ackackack Dagen Norge!

När vi landat i Norge:
Julia: Kolla hoppbacken! Är det Lahtis?
Pappa: Nej för Lahtis ligger i Finland och vi är i Norge.

Jag säger bara ett ord och det är Illa!

Kommentarer
Postat av: Nils

ey, varför skulle jag bara kanske fatta? XD så dum är jag inte -.-

2008-03-10 @ 21:28:25
URL: http://tandtroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0