Jag har förlovat mig.

Det var länge sedan jag var såhär lycklig! Att få köra skoter och doften av besin att ha total kontroll på ett fordon på detta sätt. Jag har aldrig varit hög så jag kan egenligen inte säga att jag bli hög av att köra skoter min ni förstår säkert meningen. Det är även den jag har förlovat mig med :P

Jag hittade presic ett myggbett (?) på min axel. Detfinns väl inga myggor här. Det är minus 25 grader på natten! De fryser ihäl! Jag kan nog mycket om biologi för att fatta det!

Ja vad händer annars då? Inte så mycket. Jag försöker komma på bra anledningar till att köpa en skoter. Någon familj här i närheten har en miniskoter den är hur söt som helst! Typ minimini! Som jag åkte i Hemavan för ett antal år sedan..
Hahah oj nu har jag verkligen snöat in mig själv på skotrar! Suck..

Men nu är det mat see ya soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0