kvällen med hanna!

Har precis kommit hem från Hanna. Hon är så söt! Hittade min balklänning i hennes garderob. Lång röd klänning med korsade band där bar. Jag ser ut som en hollywoodstjärna i den! Och svarta skor, väska, örhängen och ett fint armband! I'm gonna rock!
Fick massa andra kläder också. Sen bara sitta där och snacka om allt och inget hur kul som helst!


Säga vad man vill om Micheal Jacksson men en sak är säker han är jävligt bra när det kommer till musik! Den låten som går het på min iPod är Scream. Jag blir på så bra humör av den!

Imorgon blir det stan med Idis och Kissen! Lyckan att träffa dem stå i cafét på måndag med Ida och studiebesök hela dagen på tisdag. Så kul!

Ska gå och sova nu det blir nog en sväng på gymmet imorgon. Ska bli skönt att träna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0