Last day

Sista dagen i Åsele nu. Om ett par timmar ska jag och Systeryster åka till Umeå. Där ska hon få ett minne för livet! Hon ska få träffa min kompis Vicka. Hon har aldrig träffat henne bara sett henne på blid men på nåt sätt ser hon upp till henne mer än mig. Ja det ska bli kul att se hur det går!

Ja efter en knapp vecka med otroligt solsken är det snö igen nu. Kanske snöstormsvädret från sthlm har kommit hit.
Men skoter ska det fa i mig bli nu oxå.

På tal om syster Lydia så är här vi talade om att Lydia skulle åka flyg själv:
Pappa: Men vill du inte åka flyg själv?
Lydia: Jo men jag kommer åka till rymden!
Pappa: Har någon åkt till rymden?
Lydia: Ja!!! Göran Persson.
*Skartt*
Lydia: Eller ifall Ragnar Jangfellt!
Jag: Menar du Christer Fuglesang?
Lydia: Ja.

Jag ska packa nu och sedan skorter!!!
See u

Kommentarer
Postat av: Sissi

Men julia... skoter suger ju :) Hihi ^^

2008-03-25 @ 17:27:53
URL: http://sissifreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0