Pame

Efter att ha suttit stilla i sammanligt SEX TIMMAR så är man jätteglad över att få vara i Åsele.

Jag gick omkring men datorn i skolan idag.. Jag vet att det inet så bra men inget illa hände ju så.. Hur som helst så fick jag musik från vicka.
När jag, Vicka och Ida gick en snabbis på stan säger jag:
Åh vad tung datorn har blivigt, det är säkert pga all musik.
Vicka: Haha jaa så är det.
Ida: Ja all Heavy metal!
Vad roliga ni är :)

Nu sitter jag i Åsele och är så glad över att farmor och farfar har internet! Utveckligen går framåt. Ja och de har blivit Årets Åselebor! Jag blev så stolt att jag vara nära att gråta.

Men nu hör jag efterrätten kalla.
Tjofjöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0