Remember my name!

Lösnaglar igen.. Jag kan inte skriva på ett tangentbord längre xD.

Igår dans. Det gick förfärligt bra! Jättefina pirruetter och tog i som satan i hela lektionen. Undra hur det gick till?

Sitter här och dricker kärleksteé. Undra om någon prins kommer och tar mig till sitt slott? Hahah LoL :P
Idag har jag varit väl omhändertagen av mina underara vänner! Vicka, Miia, Ida, Vicke och Sean har lugnat mig hela dagen! Sedan stan med Miia, Carråh, Oscar, Vicka och Tim. Fint fint! Jag och Oscar hade en dialog om de så kallade emosarna i vår stad.. Han var lite skeptisk till dem. Jag tycker att folk ska få vara som de vill och göra vad de vill men sedan får de ta konsekvenserna av det oxå!

image80

Denna bild är från i sommras och den föreställer mig och min kompis. Bara så alla fattar så var och är vi bara kompisar! Foto: Vicka.


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0