Så kul man kan ha på 50 m2...

....Eller inte. Vädret är så fint och jag mår sjukt bra. Undra vilka bieffekter man kan få av för mycket hotellfrukost?! Det är min svaghet. Jag älskar det.
Så nu ligger jag här och dricker en kopp kaffe medan sötsyrran ligger bervid och spelar på sitt älskade Nintendo.. Dagens Spelande Ungdom! Haha x'D

Igår skulle Lydia svara i Pappas mobil.
Lydia(skriker): Hej det är Lydia pappas son!


Fatta om jag dog av skratt? Tur att det var hennes mamma och inte någon überviktig kund xD

image72

Lydia ville så gärna skirva om bilden (hon vill vara som mig så gulligt!)

Lydia: Jag VILL så gärna att Julia ska se ut så där när hon blir stor.

Nej vad söt hon är!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Sabine

vadå, gör det mindre ont att epilera bikinilinjen om man använder intimolja? :o

2008-03-03 @ 11:54:28
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0