Se upp jag är Petra är i farten!

Hur mycket jag än försöker så är det helt omöjligt att inte skratta när jag är med Petra! Vi har ängnat större delen av dagen att titta på klipp på Björn Gustavsson och Magnus Bétner. Vi for till Hornstull och gick på någon street marknad också. Och jag kan lova att det var inte många minuter vi inte skrattade! Thanks!

Vi har köpte en till mus. Den är typ grå och hur söt som helst! Vi funderar på namn nu och jag lägger min röst på Felix. Det passar bra tillsammans med Yngve. Yngve och Felix.

Snart är det Melodifestivalen. Jag ska bänka mig framför vår tv (Och deppa för att jag inet får kolla på biosystemet hemma). Jag vet vem jag tycker om men jag vet inte om han ska få vinna.Suck.

Ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0