Våren på ingång!

Nu när våren är på väg är även nu kläder påväg! Jag som bott i stickade klänningar måste byta till lite somriga kläder snart. Snön ligger fortfarande vit på gatorna men den smälter nog snart.
Jag hade tänkt mig en stil liknade Blair från Gossip girl! Lite skoluniforms likande kjolar och en snygg t-tröja till!
Det ska vara lite våriga förger som rosa och blå.
image73

Jag har fått en ny svaghet när det gäller klädfärger! Rosa, riktigt babyrosa! Det är rikigt snyggt! Ska ta och ivestera ett par rosa kjolar och dylikt!

All for now!

Kommentarer
Postat av: Sabine

där ser man :9 då ska jag absolut testa nästa gång jag vågar prova :P
tror du det funkar med babyolja?

2008-03-03 @ 21:05:23
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0