Bal

I måndags så köpte jag en ny balklänning! Den är ROSA! Jag kommer ha den och en lila bolero till. och ett lila pärlhalsband! Det kommer bli söt!

Igår så hade vi klassdag och det var den mäst perfekta dagen i manna minne. Alla pratade med allla och åt av varandras fika. Super mysigt att grilla och spela brännboll!

Idag har vi nå cyckel dag man ska runt  halva umeå och fösa uppgifter och så. Helt galet! Men det kan bli kul. det är inte ett moln på himmlen så det kan nog bli varmt och gött! Efter det så ska jag till Sthlm. Det kan nog bli jättekul tror jag. Få träffa lydia, petra och bara strosa på stan och kolla efter nya roliga saker.
Dessutom fyller jag år imorgon!! hela 16 år bilr jag då!

Hade gr8!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0