Bloggtorka

Jag vet att det var ett bra tag sen jag skriv nu men  jag har helt enkelt inte orkat. Det har varit densande och teater och pluggande på alla håll och kanskter. Men det fixar sig.

Jag vaknade av att expressomaskinen drig igång där vid sju. Och en halv minut senare kom världens bästa mamma ner och frågade om jag ville ha frukots på sängen. Hur mysigt som helst!

Igår han jag en snabb sväng förbi stan innan dansen började. Jag, Vicka och miia kollade på kläder tillsammans med två ej lika klädintresserade. Men det var mycket kul iaf! Dansen var egentligen bara flumm. Vi började en balett lektion med att springa! Sjuka tider! Men det kommer bli jättebra när allt är klart! Dansuppvisning på lördag och rep på fredag eftermiddag! tagga tagga!
Jag har fixat balklänningen oxå! Det blir samma klänning som jag hade när jag var  på intalationsfest på KTH i november.
image109

En jättefin klänning från bikbok!

Nu måste DykarN-PykarN Partypants göra sig klar
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0