Ensam hemma

Nu är jag och systeryster ensamma hemma och vi har fått i uppgift att baka en kaka ;P Ja och jag vill ju baka en kladdkaka. Eftersom vi inte har någon kakao hemma så ska jag se hur det blir med o'boy  pulver. Vi ska nämligen ut på picknick imorgon bitti kl 8. Vi ska säga hejdå till M, A och sötkusinen som ska flytta upp till mitt Umeå. Då kanske jag kan vara barnvakt åt lillkusinen. Det skulle vara jättekul. Hon är ju inte nådigt söt!
Men jag vet inte hur i hela världen jag ska kunna vara uppe och mitt vanliga spralliga jag så tidigt.

Jag känner nu att jag har brännt mig på axlarna av den stekande solen. Jag klagar inte :P Portugal här kommer jag med en bränna!!! Haha. Jag gjorde ett test "är jag tjej" man skulle få över 32 och jag fick 39 typ. Jag tyckte det var lite men nu när ett par fler tjejer har gjort det så är jag säker på att jag är tjej :P


                                                                                                          Foto: Victoria L
En dag i skolan. Jag undrar vad vi kollar på.
Jag vet inte varför jag tog just den här bilden men den var lite söt.


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0