Happy 16

Okej om fyra dagar men den är inte så noga. Eftersom att varken jag eller mina syskon är tillsammans på min födelsedag så överaskades jag med en uppvaktning nu på morgonen! Jag fick nagelfix, maskara, en ny jacka, block, oliv duschkräm och 3USB modem!
Tack!
Det kan bli mycket mer Bloggade och pluggande på alla resor nu när man har internet överallt. Det kommer bli kul att resa!
image116

Kulturnatta igår var hur kul som helst! Förstå så träffade jag Miia ochvi gick till stora scen och så på Thingvillir (?) Efter ett tag haffade vi vicka och Majiz och sen också Victor. Sen gick vi till Sf parken och senar till kajen. Där någon gång gick jag och Miia en promenad och hamnade i en kavalkad av raggarbilar. Ganska interessant månte jag säga.
Klockan 10 var det dags för Di Leva. Och jag behövde bara stå ut med 1 låt innan alla var tvunga att springa iväg för att göra sig klar inför modevisningen! Stressen! Jag skulle inte gå modell men jag hjälpte med hår, massa kul!
När alla modeller gick bakom scen var det bara jag, Miia, Majiz och Vicke kvar. Vi såg både en och två människor för mycket. Men det var inet så farligt. Det farligaste som hände var nog att jag hamnade i mochpitten med en stor jävla hemtex påse i handen. Men det gick bra jag lever ju!

Nu ska jag städa mitt rum och gå på paketjakt! :]
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0