Måndag

Jag vaknade av att Miia skickade ett sms till mig 10 över 7 imorse. Dvs 40 minuter för sent. Och jag hade dessutom onte i halsen. Jag vill verkligen inte bli förkyld igen! Känns sjukt jobbigt. Nu när det är så varmt och fint,, BLÄ!

Vad kan man mer säga? Jag tycker att måndagar är tråkiga. Dagen borde sluta där vid 10 då är jag less. Men det är bara på måndagar jag känner så. Knepigt. Vi hade dans med liveband idag. Det var mycket kul att se hur Anja försökte bjuda upp och lära Fällman att dansa.. Mycket roande och sen drog bandet till med bugg. Då var ALLA med och dansade som galningar! Helt sjukt! Sen hände väl ient så mycket mer.

Jag måste bara säga att det är ganska omoget att bryta BÅDA benen i armen.. Bara så alla vet ;P

 

Ska sätta mig och plugga nu och se på Chasmere Mafia. Puss

image107


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0