Nominerad!

Idag fick jag reda på att jag har blivit nominerad till årets snyggaste tjej! Ja det är hur kul som helst! Vet iofs hur det gick till och så men det spelar ingen större roll! Det känns hur kul som helst. Så på balen den tredje juni ska vi få reda på vem som vann. Det står mellan mig och två andra tjejer.

Det har inte hänt så mycket utom att på matten så fick vi spela brännboll och vi VANN ÖVER 9E!!!! Det är typ galet ingen har typ gjort det ever! Vi hade Nabben (vår biologi lärare och 9Es mentor) påvårat lag men det spelar ingen roll. Det känns nästan lite tråkit att jag inte kan vara med på Brännbolls-dagen men det spelar inet så stor roll. För det är bara 6 dagar tills jag blir 16 år!

Nu ska jag snart gå ner och hänga tvätten undra om man kan hänga den ute för det är så underbart vacketr väder ute!  Och sen taggar vi ju Kulturnatta! Imorgon kl 23:45 på stora scenen modevisning! FunFunFun!

Kommentarer
Postat av: Julia

sugen på ny bloggdesign? :) jag gör efter dina önskemål, kolla in min blogg och läs mer :)

2008-05-23 @ 16:29:17
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0