Pink dreams

Idag fyller jag som sagt år. Jag vet inte om det var den varma mysiga känslan jag har haft idag som gjort värdret så otroligt varmt eller om det är nåt annat. Hur som haver har dagen iaf spenderats på stan och den långärmade tröja jag fick på morgonen var då på tok för varm. Så när jag, pappa och Lydia skulle gå och handla blev det mina svarta shorts från hm som åkte på.
Jag har önskat mig en rosa resväska ett bra tag nu. Och nu står den i mitt rum! Blank, liten och rosa som en karramell! En Shmock tunika från MQ fick följa med hem den med. Tack.
Och alla söta grattis sms jag har fått idag har bara gjort mig så himmelens glad! Tack så mycket!
Och om jag förstog alla rätt så har vi spöat 9E idag på brännbollen? Helt galet måste jag säga!! Jag skulle ha varit där!


När man söker på Spöa 9e i brännboll på google

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0