Shoeshave

Jag har ingen aning om vad skoskav heter på engelska men det heter troligen inte shoeshave :P
Idag har jag iaf fått massa skoskav av att gå. Jobbigt.
Det har varit två sommardagar nu i Sthlm och jag klagar inte för fem öre. Helt underbart att kunna springa omkring  på stan i shorts och inte frysa. Och bruna ben får man ju också av det!
Jag, syster, G och M hade en liten Picknick i gustav adolfsparken nu på kvällen. Äta kykling, browni och jordgubbar. Helt underbart!

Imorgon blir det nog en snbbis på Fälltis för att akutshoppa ett par flippflopps eftersom jag inte kan ha på mig sockar utan att mina arma fötter vill ta livet av sig. Så det blir att flyga i flippisar men det har väl ingen dött av? Då får jag också visa min fabiga resväska!!


"Mmm den goda smaken av medalj" // Systeryster

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0