akjöshdföuiohgcrawöoocb

Rubriker är så sjukt jobbiga att komma på för jag kommer aldrig på ngt klachit att skriva.

Vi fick lyssna på klassisk musik idag på företagsekonomin. Helt plötsligt var jag på en scen och dansade. Ganska så skönt var det. Men jag måste säga att när lärarna  säger att det måste vara helt tyst under en lektion blir jag lite nervös. Jag är en person som vill disskutera och lär mig genom det. När dte är helt tyst vågar man inte göra ett ljud och sitter och spänner sig över det ist, och hur mycket för man gjort då? Jag får då inget gjort.
 
Har även blivit stucken i armen idag. Vaccin mot livmodershalscancer. Nu förstår jag varför vicka inte ville bli slagen efter att hon hade blivit stucken... Det gör ju ONT!

Imorgon ska jag och mamma på stan och se vad vi önskar oss i julklapp. Det blir ju lättar att önska sig saker då och visa vad man redan önskar sig.
lite av min önskelista:
HUND
ISBJÖRN
DELFIN (hunden och delfinen ska vara kompisar)

haha okej inte så seriös kanske men iaf.
Jag och M ska se twilight också. Har hört att den är jättebra! Det ska bara bli mysigt.

På svenskan ska vi hålla ett litet föredrag om vad som helst och jag har valt högklackens histora och ursprung. Det kan bli bra! Har redan kollat på massa bilder och hemsidor om gamla skor. Historia kan ju vara kul!






Kommentarer
Postat av: Emma

Åå, haha, jag ska också se Twilight! :D Imorgon! Den verkar jätte bra! :)

2008-11-22 @ 00:41:20
URL: http://emchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0