D'abord, il conduit des pizzas.

Detta inlägg är framför allt tillängnat mina söta franska barn (Vixipixe, Shark och Julgransson)
Nu när jag var i sthlm hittade jag min gamla anteckningsbok från franskan. Jag började bläddra i den och hittade en mängd citat.

"Une slipsoar!" - det trodde vi var ordet slips...Det var ordet kalsonggarderob

"renverser la vache" - Vet inte riktigt vad det betyder, dock tror jag att det har med KO att göra...[update: det betyder VÄLTA KO!]

"Quincampoix" - Har ingen aning av vad det är. Vicka det är din handstil..

Och nu den bästa:

"You don't leave a couple of teenagers alone in a classroom. Espeially when they all have personality issues and are in charge of the whiteboard markers... And are high on french!"

2007-09-26

Jag hittade även våran bordsplacering. Hihi ni minns när vi alla ville sitta i mitten :P

Detta gör en gråtfärdig. Ska vi ta och ha franska någon dag? Bara för skojs skull liksom.

Och för er andra som inte fattar detta kan jag bara säga två saker: Ja vi är alla otroligt duktiga på franska och rubriken betyder "Först var han pizzabud"

Kommentarer
Postat av: Sharp

VÄLTA KO!!!!!! :D

2008-11-30 @ 19:31:32
URL: http://lutra.blogg.se/
Postat av: Vic

Nino Quincampoix! Det är killen i Amélie från Montmartre ^^

2008-11-30 @ 21:58:54
URL: http://katthelvete.blogg.se/kittiefuck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0